Rita Ora végül megerősíti házasságát a Thor rendezőjével, Taika Waititivel

A gyönyörű énekesnőt, Rita Orát végre hivatalosan is feleségül vette az általa választott férfi. Rita megerősítette és megerősítette, hogy ő és a híres rendező, "Thor" Taika Waititi hivatalosan is házasok.

rita_ora.jpg

Valójában 2020 augusztus eleje óta észlelték Taika és Rita házasságának hírét. Rita és Taika azonban úgy döntött, hogy hallgat. Ezért a rajongók annyira boldogok voltak, amikor Rita megjelent, és megerősítette házasságát Taikával.

Rita ezt a vallomást tette Jaime Winstone Greatest Night Ever című filmjének adott interjújában. A podcastban Rita bevallotta, hogy beleszeretett a férjébe. Végtelen boldogságát is kifejezte. "Szerelmes vagyok. Nagyon szerelmes vagyok. Szerelmes vagyok, szerelmes vagyok, ámen!" – kiáltott fel Rita.

Olvassa el még: Áttekintés After: Ever Happy (2022)

Rita bevallotta, hogy nagyon szerette és bízott Taikában. Rita még úgy is érezte magát, mint egy tündérmesében, miután elsodorta a Taika által adott kedvesség és romantika.

"De szeretem a szerelmet is. Mindig is nagyon hittem benne, és mindig is úgy éreztem, hogy mindig is akartam egy mesét, és ezt szerettem felnőtt koromban is" - folytatta Rita.

A 31 éves énekes arra utalt, hogy megtalálta a szerelmet és a megfelelő partnert, aki elkíséri őt idős korába. "A szüleim több mint 30 éve vannak együtt, szóval számomra mindig a szerelemről, a párkeresésről és minden másról szólt, szóval nagyon örülök, hogy így tettem" - mondta Rita.

Olvassa el még: Szinopszis After 4: Ever Happy (2022)

Ezért Rita hajlandó elfogadni férje javaslatát. A brit származású énekesnő újra és újra elmondta, hogy házassága sok boldogságot hozott. Még dicsérte Taikit, mint egy aranyos és imádnivaló párost. "Én választottam. Ez boldoggá tesz, és szeretem Taikát. Nagyon aranyos és imádnivaló" - mondta.

Eközben a The Sun arról számolt be, hogy Rita és Taiki meghitt esküvőt tartottak Londonban, Angliában. Amin a boldog napjukon csak a közeli családtagok és barátok vettek részt. "Nagyon meghitt és nagyon különleges szertartás volt mindenki számára, aki ott volt. A közeli és szeretteik láthatták, mennyire szerelmesek lettek" - mondta egy bennfentes.