Nicolas Cage azt mondja, hogy valóban ezért akarja játszani a gazember Batman Eggheadet

 A veterán színész, Nicolas Cage a közelmúltban felfedte, hogy miért szeretne egy gonosztevőt játszani a DC világából. Bár még mindig bizonytalan, hogy megismétli-e Szellemlovas szerepét, és beviszi-e az MCU-ba, egyértelmű, hogy Eggheadet, Batman ellenségét akarja játszani.

Nicolas Cage - Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas

Egghead egy Batman gazember, akit Vincent Price alakított az 1960-as évek tévéműsoraiban. A héten a "Happy Sad Confused" podcastban felbukkanó Cage megindokolja, hogy miért Egghead a tökéletes Batman-gonosz számára.

"Ő volt az egyik nagyszerű amerikai szupersztárunk, akit tiszteltem, és nagyon élveztem, ahogy felnőttem" - mondta. "Blood Theatre. Szóval megnéztem a Batman show-t, mert nagyon szerettem volna látni, mit fog csinálni Vincent Price. És a karakterek viccesek voltak."

Olvassa el még: Áttekintés Indián (2022)

A kopasz, tojásfejű Egghead valójában egy karakter, amelyet a Batman tévéműsorhoz készítettek, és csak később jelent meg a DC Comics oldalain. Egghead ezután bekerült a Batman gonosztevői közé, hogy ugrást tegyenek a nagy vászonra Joel Schumacher tervezett filmjében, a Batman Unchained című filmben.

De egyértelmű, hogy a film soha nem történt meg, és Egghead nagy moziszünetét elhalasztották. Azóta Egghead egyetlen filmes szereplése a "The Lego Batman Movie" című rövid animációs játékfilm volt.

Olvassa el még: Áttekintés BANGER. (2022)

"De nem hívtam fel a Warner Bros-t. Ez csak egy szép kis dolog. Mivel a vörös szőnyegen voltam, valaki megkérdezett, vicces választ akartam adni nekik" - folytatta. "De van egy megközelítése ennek a karakternek, ami ijesztő lehet. És sokat gondolkodtam ezen."

Egghead egy nagyon különc és mókás Batman karakter, ezért Cage vonzódik hozzá. Noha Cage nem hangzik túl komolyan a karakter életre keltésének lehetőségét illetően, úgy tűnik, inkább feldobja az Egghead eljátszásának gondolatát, mint egy praktikus vörös szőnyeges megoldást, amikor egy szuperhősfilm témája kerül szóba.